دکتر محبی

جراحی بینی طبیعی + نمونه کارهای فوق العاده

جراحی بینی طبیعی فرایندی است که نتیجه ای را خلق می کند که در آن هارمونی بین بینی و گونه ها ، چانه و دیگر اجرای صورت ، در طول فرایند جراحی بینی ، حاصل می شود. در طول این فرایند ، حفظ عملکرد استاندارد بینی ، در حین خلق ظاهری زیبا و طبیعی ، دنبال می شود. پس از عمل بینی طبیعی ، هیچ علائمی از قرار گرفتن این اندام ، تحت عمل جراحی ، قابل مشاهده نخواهد بود و اینطور به نظر می رسد که بینی از همان بدو تولد ، دارای ظاهری چنین زیبا بوده است. بیمار بعد از فرایند رینوپلاستی بینی طبیعی ، به شکل ظاهری متقارن در صورت دست پیدا کرده و هارمونی زیبایی میان بینی و سایر اجزای صورت ایجاد می شود. برای آن دسته از بیمارانی که خواهان بهبود شکل ظاهری بینی خود هستند ، عمل بینی به شکل طبیعی ، یک گزینه مفید محسوب می شود. برای اطلاع از نکات مفید در این مورد ، با دکتر علیرضا محبی بهترین جراح بینی طبیعی در تهران همراه باشید.

جراحی بینی طبیعی - دکتر محبی

فرایند عمل جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی ، بهترین دکتر بینی تهران را قادر می سازد تا شکل ظاهری و عملکرد بینی را بهبود دهد. همچنین ، در طول این فرایند ، مشکلات مربوط به تنفس ، درمان شده و ویژگی های فانکشنال بینی ، بازیابی می شود. هر فرایند عمل رینوپلاستی بینی طبیعی ، در هر بیمار ، دارای روند متفاوتی می باشد. بینی ، عضو کانونی صورت است و برای دستیابی به هارمونی در شکل ظاهری این اندام ، باید تعادل آن با سایر بخش های صورت در نظر گرفته شود. رینوپلاستی بینی به صورت طبیعی ، مشکلات متنوعی از قبیل موارد زیر را درمان می کند:

  • نوک بینی گوشتالو
  • پل بینی بسیار پهن یا بسیار باریک
  • سوراخ های بینی بسیار پهن یا نامتقارن

یک جراح بینی خوب در تهران ، در زمان عمل رینوپلاستی تحت پروسیجر جراحی بینی طبیعی ، آناتومی ، جنسیت ، ارتفاع بینی و فاکتورهای دیگری که در خلق یک نتیجه مطلوب دخیل هستند را در نظر می گیرد. یک پزشک بینی خوب در تهران ، معتقد است که چیزی تحت عنوان بینی بی عیب و نقص ، به شکل واحد وجود ندارد و بینی زمانی از این تعریف برخوردار می شود که با سایر بخش های صورت ، در هارمونی کامل باشد. بینی بی عیب و نقص ، متناسب با ویژگی های صورت هر بیمار ، تعریف منحصر به فرد خود را دارد. جراح ، ساختار بینی ، گونه ها ، چانه و لب ها و دیگر ویژگی های صورت را برای خلق نتیجه ای که برازنده صورت باشد ، مورد معاینه و بررسی قرار می دهد.

خلق نتیجه طبیعی در عمل رینوپلاستی

عمل بینی طبیعی برای آن دسته از بیمارانی مفید است که می خواهند تقارن صورت خود را بهبود بخشند. برای تعیین این موضوع که آیا شما داوطلب خوبی برای دستیابی به یک نتیجه طبیعی از فرایند درمان خود هستید یا خیر ، برخی سوالات کلیدی وجود دارند که می توانید آنها را مورد بررسی قرار داده و به جواب مناسبی برای تعیین داوطلبی تان جهت قرار گرفتن تحت جراحی بینی طبیعی در تهران با دکتر محبی ، دست پیدا کنید.

آیا جراحی بینی طبیعی یک فرایند بی خطر است ؟

فرایند عمل کردن بینی به صورت طبیعی ، از دوره نوجوانی بر روی داوطلبین واجد شرایط ، قابل انجام می باشد. در دختران نوجوان ، این جراحی از 15 سالگی و در پسران نوجوان این فرایند از 16 سالگی قابل اجرا است. صرف نظر از سن بیمار ، قبل از رینوپلاستی بینی طبیعی ، بیمار توسط بهترین دکتر بینی طبیعی تهران تحت معاینه قرار می گیرد. این ارزیابی تضمین می کند که بیمار می تواند بدون بروز خطر ، تحت فرایند عمل بینی طبیعی ، با حفظ سلامت ، تحت درمان قرار گیرد. خطرات مرتبط با جراحی بینی طبیعی شامل موارد زیر می باشد :

  • خونریزی
  • عفونت
  • اسکار
  • دشواری تنفس از راه بینی
  • نتیجه نامطلوب از جراحی

پزشک ، برای بیماران خود در تمام سنین ، مزایا و معایب فرایند رینوپلاستی بینی طبیعی را شرح می دهد. او بیمار را تشویق می کند تا دغدغه ها و سوالات خود را به طور شفاف بیان کند.

مشاوره با بهترین دکتر عمل بینی طبیعی قبل از فرایند

برای درک نحوه آماده شدن برای این پروسه زیبایی ، صحبت کردن با متخصص جراح با تجربه ، یک اقدام مهم و الزامی می باشد. پزشک ، نیازهای بیمار و سلامت عمومی او را ارزیابی کرده و یک درمان اختصاصی منحصراً برای شما را ترسیم می کند. در طول جلسه مشاوره ، می توانید سوالات زیر را از پزشک خود بپرسید :

  • آیا عمل بینی طبیعی من تحت بیهوشی عمومی انجام می شود ؟
  • چقدر طول می کشد تا نتیجه جراحی بینی طبیعی من نمایان شود ؟
  • دوره ریکاوری من چگونه خواهد بود ؟

با توجه به وجود برخی محدودیت ها در تغییر شکل دادن بینی هر بیمار ، شما باید درباره انتظاراتان از جراحی بینی به شکل طبیعی با پزشک خود صحبت کنید. داشتن انتظارات منطقی از نتیجه درمان ، بسیار حائز اهمیت است. جراح با در نظر گرفتن چارچوب استخوانی و غضروفی بینی و نیز ویژگی های پوست بینی شما ، اهداف قابل دستیابی را توصیه می کند.

رضایت زیباجو از نتیجه فوق العاده جراحی بینی طبیعی در تهران توسط دکتر محبی

جراحی بینی طبیعی

عوارض مرتبط با عمل بینی طبیعی

بخشی از فرایند آماده شدن برای جراحی بینی طبیعی ، درک خطرات و مشکلات جراحی است. هر چند خطرات بالقوه در فرایند رینوپلاستی بسیار محدود و جزئی هستند و به خونریزی ، عفونت ، واکنش های آلرژیک ، درد ، کبودی و تورم موقتی در اطراف ناحیه درمان محدود می شوند ، ولی در برخی موارد ، به علت نا آگاه بودن از آن ها ، بیمار دچار شوک می شود و آن را به عنوان یک اتفاق غیر عادی در طول فرایند تلقی می کند. با داشتن آگاهی در این خصوص ، بیمار می تواند به شکل بهتری عوارض جانبی اجتناب ناپذیر در طول عمل بینی به صورت طبیعی را به عنوان یک فرایند تهاجمی مدیریت کند.

ریکاوری بعد از جراحی بینی طبیعی در تهران

رینوپلاستی بینی طبیعی فرایندی است که تحت بیهوشی عمومی در طول یک دوره یک الی سه ساعته انجام می شود. سپس بیمار حدود دو الی سه ساعت را در اتاق ریکاوری سپری می کند. وقتی تیم پزشکی از مساعد بودن شرایط بیمار بعد از به هوش آمدن اعلام رضایت کرد ، ریکاوری اولیه سپری شده و بیمار ، مرکز درمان را به مقصد منزل به همراه یکی از دوستان و نزدیکان ، جهت مراقبت و بر عهده گرفتن مسئولیت رانندگی ، ترک می کند. یک ریکاوری نرمال ، بین شش تا هشت هفته است. برخی فعالیت ها از قبیل رانندگی ، رابطه جنسی ، رفتن به باشگاه یا ورزش های سنگین باید در طول دوره ریکاوری ، مورد اجتناب قرار گیرند.

بعد از عمل زیبایی بینی به شکل طبیعی ، کبودی در اطراف چشم ها بر جای می ماند که البته دردناک نبوده و به سرعت فروکش می کند. آخرین کبودی زیر چشم ها ، حدوداً 10 روز بعد از این پروسه زیبایی ، محو می شود. یک هفته بعد از جراحی بینی طبیعی ، بیمار جهت برداشته شدن گچ بینی و بررسی نتیجه عمل ، به پزشک مراجعه می کند. نکاتی وجود دارد که می تواند به طور بالقوه به سرعت گرفتن روند بهبود کمک کند. پزشک ، در زمان مرخص شدن بیمار ، نکاتی را متذکر می شود.

یافتن جراح خوب برای عمل بینی طبیعی

برای یک داوطلب جراحی زیبایی بینی به فرم  طبیعی ، تلاش برای یافتن یک جراح بینی طبیعی خوب در تهران که بتواند انتظارات منطقی بیمار خود را محقق کند ، مهم ترین اقدام محسوب می شود. در زمان انتخاب پزشک مناسب برای عمل بینی طبیعی ، نکات زیر را مد نظر قرار دهید :

1 . برخورداری جراح ، از بورد تخصصی : یک پزشک دارای بورد تخصصی ، دوره های آموزشی جامع را در تخصص مربوطه سپری کرده و آزمون هایی را پشت سر گذاشته است ؛ بنابراین این پزشک در زمینه جراحی مورد نظر ، از صلاحیت ، تجربه ، دانش و مهارت لازم برخوردار است.

2 . مشاهده عکس های قبل و بعد : مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل بینی طبیعی در سایر بیماران جراحی شده به دست جراح منتخب شما ، می تواند اطلاعاتی مفید را در خصوص توانایی پزشک در خلق نتایجی بهینه از درمان ، ارائه دهد. این عکس ها نشان می دهد که سبک سلیقه پزشک و توانایی او در شکل دهی مجدد به بینی و ارتقا ویژگی های صورت تا چه اندازه است.

3 . گفتگوی شفاف : بهترین جراحان بینی طبیعی ، قبل از عمل ، بیمار خود را ملاقات کرده ، به صحبت های بیمار خود صبورانه گوش فراداده و اهداف درمان را برای او شرح می دهند. پزشک ، سوالاتی را از بیمار خود در خصوص وضعیت سلامت و سابقه پزشکی او می پرسد تا طرح درمانی را برای او ترسیم کند ، که بتوان تحت آن ، جراحی را در بی خطر ترین شرایط ممکن برای بیمار به پیش برد. جلسه مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی ، از نگاه بهترین جراح بینی طبیعی تهران ، یک مرحله ارزشمند در طول فرایند رینوپلاستی می باشد.

4 . تعهد : یافتن یک دکتر بینی خوب برای عمل بینی طبیعی در تهران ، که منافع بیمار خود را در الویت قرار داده و زمان ، انرژی و منابع لازم را برای ارائه یک مراقبت و همراهی ویژه ، به کار گیرد ، بسیار حائز اهمیت است.

جراحی بینی طبیعی - دکتر محبی

آیا من داوطلب خوبی برای جراحی بینی طبیعی هستم ؟

در این بخش از مقاله ، فاکتورهایی که در تعیین داوطلبین شما برای قرار گرفتن تحت عمل بینی طبیعی ، حائز اهمیت است ، ارائه می شود :

  • سن

بیماران جوان زمانی می توانند تحت عمل زیبایی بینی به فرم طبیعی قرار گیرند که رشد اسکلتی و بافت نرم بینی آنها کامل شده باشد. این رشد اغلب در دختران در 15 سالگی و در پسران در 16 سالگی حاصل می شود.

  • سلامت عمومی

بیمارانی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و به بیماری جدی دچار نیستند ، داوطلبین ایده آل برای جراحی زیبایی بینی طبیعی محسوب می شوند. بیماران دیابتی ، بیماران قلبی ، ناهنجاری های خونریزی ، بیماری های ریه و فشار خون بالا نیز می توانند بعد از یک سری بررسی های بالینی ، تحت شرایط کنترلی ویژه ، تحت درمان جراحی بینی طبیعی قرار گیرند.

  • نگرش مثبت

بیمارانی که اهداف زیبایی و درمانی منطقی داشته و از نگرش های روحی و ذهنی سالمی برخوردارند ، داوطلبین ایده آل عمل رینوپلاستی بینی طبیعی محسوب می شوند.

فیلم جراحی بینی طبیعی در تهران

یک جراح بینی طبیعی خوب در تهران چگونه تعادل در نتیجه عمل را خلق می کند ؟

هدف نهایی این پروسه زیبایی ، صرف نظر از مدل انتخاب شده ، خلق نتیجه ای است که با صورت هماهنگ بوده و برازنده چهره فرد باشد. پزشک به بیمار کمک می کند تا درک شفافی از گزینه های موجود در فرایند جراحی بینی طبیعی به دست آورد. او درباره علل اصلی که بیماران اغلب در خصوص آن ها درباره بینی خود گلایه دارند ، گفتگو کرده و نگرش هایی را در ارتباط با گزینه درمان برای رفع مشکلات موجود در بینی هر بیمار ، عنوان می نماید. پزشک ، رضایت بیمار را مبنای کار خود قرار داده و از بیمار خود در طول فرایند ، قبل و بعد از آن پشتیبانی می کند. او از ابزار و تجهیزات با کیفیت و از تکنولوژی روز برای خلق بهترین نتیجه ممکن در بیمار استفاده می کند.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی

متقاضیان عمل زیبایی بینی گاها در انتخاب یک مدل مناسب برای بینی شان دچار سردرگمی می شوند ؛ اما آگاهی از تفاوت های موجود میان هر یک از مدل ها می تواند به آن ها کمک کند تا با در نظر گرفتن مشخصه های بینی خود و ویژگی های گفته شده برای هر فرم از عمل بینی ، بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشند. می توانیم بگوییم تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی بسیار است و نقطه مشترکی میان آن ها وجود ندارد. در عمل کردن بینی به مدل طبیعی ، عموماً بهترین جراح بینی تهران ، قوس و انحنایی را بر روی پل دماغ ایجاد نمی کند. به عبارتی زمانی که از نیم رخ به صورت فرد نگاهی بیندازید ، پل بینی کاملا صاف است. اما در طرف دیگر در جراحی بینی فانتزی یا همان عروسکی ، وجود قوس بسیار ، از مشخصه های بارز این مدل است.

دیگر تفاوت جراحی زیبایی بینی طبیعی و فانتزی مربوط به فرمی است که برای نوک و سر بینی ایجاد می شود. در رینوپلاستی طبیعی ، تنها دفورمیتی تیپ بینی برطرف می شود یعنی اگر افتادگی دارد ، یا پهن و برجسته است ، تنها این موارد برطرف شده و تغییرات زیادی بر روی نوک دماغ اعمال نشده و سر بالا نمی شود. اما دکتر عمل بینی برای ایجاد یک بینی عروسکی یکی از کارهایی که باید انجام دهد این است که نوک بینی را تا حد زیادی به سمت بالا عمل کند. یکی دیگر از تفاوت های موجود میان بینی طبیعی و فانتزی ، سایز بینی است. در عمل بینی به شکل طبیعی ، دکتر با در نظر گرفتن نمای کلی صورت ، سایز دماغ را تغییر می دهد . ولی در عمل بینی فانتزی ، اندازه دماغ تا حدی که بشود ، باید کوچک گردد.

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی ؟

تصمیم گیری در این مسئله به فاکتورهای مختلفی بستگی داشته و البته برای همه پاسخ یکسانی ندارد. برای انتخاب بهترین مدل بینی برای انجام جراحی ، در ابتدا بایستی فرم صورت در نظر گرفته شود و با توجه به آن هماهنگ ترین مدل با اجزای چهره انتخاب شود. شاید خود شخص به طور دقیق نتواند این امر را مشخص کند اما بهترین دکتر بینی طبیعی در تهران با تکیه بر دانش و تجربه خود و حتی بهره گیری از تکنولوژی های عکسبرداری ، راهنمایی های کاربردی را ارائه می دهد که گوش دادن به آن ها شما را به کسب بهترین نتیجه نزدیک تر می کند. موارد دیگری مثل گوشتی یا استخوانی بودن بینی و سلیقه و خواسته بیمار در این مسئله دخیل هستند.

چسب زدن بینی بعد از عمل طبیعی

شاید بعضی از متقاضیان صور کنند حال که عمل بینی طبیعی انجام شده و تغییرات زیادی رو بافت ها اعمال نشده ، لزومی ندارد از چسب بینی استفاده کنند. باید گقت که چنین باوری کاملا غلط است. فرقی ندارد جراحی بینی طبیعی انجام داده اید یا فانتزی در هر صورت باید برای مدتی از چسب استفاده کنید. مدت زمان استفاده از چسب به این مسئله بستگی دارد که بینی استخوانی باشد یا گوشتی. هر چه حالت و ساختار بینی گوشتی تر باشد ، فرد بعد از عمل طبیعی باید مدت بیشتری از چسب استفاده کند. طریقه زدن آن ها طبق روال معمول به انجام می رسد.

نتیجه جراحی طبیعی بینی استخوانی بهتر است یا گوشتی ؟

طبق توضیحات ارائه شده ، در جراحی بینی طبیعی تغییرات تا حدی اعمال می شوند ایرادات برطرف گردد. با در نظر گرفتن این مسئله که نتیجه حاصل طبعی خواهد بود ، هر دو نوع بینی گوشتی و استخوانی می توانند یک نتیجه فوق العاده و رضایت بخش را حاصل کنند. البته در این راستا حتما یک پرشک خوب را انتخاب کنید و به توصیه های او گوش دهید.

چرا اکثر آقایان طرفدار این مدل از عمل بینی هستند ؟

در جراحی بینی طبیعی ، حد مشخصی از تغییرات اعمال شده ، ظاهر بینی چندان قوس دار نخواهد بود و بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران اندازه آن را کوچک نمی کند. بدین ترتیب فرم آن کاملا با دیگر اجزای صورت همخوانی داشته و تاثیر مثبتی بر زیبایی چهره می گذارد. حال با توجه به این که آقایان تمایل دارند مردانگی چهره حفظ شود و بینی شان فرم مصنوعی و عروسکی پیدا نکند ، عمل بینی طبیعی را گزینه ایده آل تری برای خود می دانند. بر خلاف خانم ها که اکثراً به دنبال این هستند چهره عروسکی داشته باشند و به همین خاطر مدل فانتزی را انتخاب می کنند.

جراحی بینی طبیعی + دکتر علیرضا محبی

ورم بعد از عمل بینی طبیعی و راه های کاهش آن

شاید برخی بر این تصور باشند که در این مدل از عمل زیبایی بینی ، به سبب محدود بودن میزان اصلاحات ، ورم هم نمود پیدا نمی کند. اما باید دانست که متورم شدن بینی پس از هر مدل جراحی ، من جمله طبیعی ، یک امر نرمال و البته اجتناب ناپذیری است. منتها می توان گفت در قیاس با مدل عروسکی که تغییرات و اصلاحات گسترده تری پیاده سازی می شوند ، تورم در حد کمتری نمود پیدا می کند. به طور متوسط بعد از جراحی بینی طبیعی هر بیمار یک هفته درگیر ورم چشمگیر بینی خود خواهد بود. پس از این مدت که روند بهبودی رو به جلو پیش می رود ، شاهد کاهش یافتن این اثر خواهید بود. نحوه خوابیدن شما ، نوع تغذیه و به طور کلی روند پیروی از نکات و توصیه های مراقبتی گفته شده از سوی پزشک خوب برای جراحی ترمیمی بینی ، در سرعت ترمیم و بهبودی ورم تاثیر گذار است. سعی تا زمانیکه بینی با حالت جدید خود سازگار شود ، روی شکم و صورت نخوابید و با استفاده از چند بالش سرتان را کمی از بدن بالاتر قرار دهید. غذاهای شور و تند باعث بیشتر شدن التهاب می شوند ؛ پس برای جلوگیری از ورم بیشتر مصرف آن ها را برای مدتی قطع کنید. شایان ذکر است که اگر عادت به نوشیدن مشروبات الکلی دارید در دوره نقاهت عمل بینی طبیعی بایستی آب و آبمیوه های طبیعی را جایگزین آن کنید.

جراحی بینی طبیعی با چه مزیت هایی همراه است ؟

  1. در واقع این مدل از بینی ها مناسب هر نوع چهره و هر سنی می باشد که می توان این عامل را مهم ترین مزیت و علل محبوبیت جراحی بینی طبیعی در سال های اخیر دانست. به صورت کلی گفته می شود بینی های فانتزی و نیمه فانتزی بیشتر برای فرم صورت های استخوانی مناسب بوده و دختران جوان بیشتر خواستار این مدل از بینی ها هستند ؛ در حالی که بینی طبیعی محدودیتی در فرم و ساختار بینی نداشته و افراد با بینی گوشتی و استخوانی می توانند بینی خود را به فرم طبیعی جراحی نمایند.
  2. از طرفی از آنجایی که در پروسه رینوپلاستی به فرم طبیعی ، بینی بسیار کوچک و ظریف نمی شود ، مشکلی در تنفس افراد از راه بینی ایجاد نخواهد شد و عملکرد تنفسی بینی نیز تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.
  3. دقت داشته باشید که عمل بینی به فرم طبیعی به معنی عدم تغییر در فرم بینی نیست ؛ در واقع زمانی که که بینی یک فرد به فرم طبیعی جراحی می شود ، افراد دیگر متوجه به اصلاح عملی بودن بینی این افراد نخواهند شد ؛ چرا که سوراخ ها و تیغه بینی به صورت کاملا طبیعی جراحی شده است ؛ در صورتی که شما عکس های قبل و بعد از جراحی افرادی که تجربه عمل بینی طبیعی داشته اند را مشاهده کنید ، متوجه تفاوت های بینی و تغییراتی که در چهره این افراد ایجاد شده شده است خواهید شد ، که این مورد را می توان از دیگر مزیت های این جراحی به ویژه برای افرادی که دوست ندارند دیگران متوجه عملی بودن بینی آن ها شوند ، دانست.
  4. در نهایت ذکر این نکته لازم است که افراد با بینی گوشتی چالش های بسیاری در انجام جراحی زیبایی بینی دارند و نمی توان بینی این افراد را به فرم های فانتزی جراحی نمود ؛ در حالی که بینی طبیعی بهترین گزینه برای این افراد است و اغلب نتیجه خوبی از جراحی این افراد حاصل می شود.

نحوه رفع انحراف سپتوم در رینوپلاستی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی ، دکتر عمل بینی تا حد امکان تمایل به حفظ سپتوم بینی دارد. بنابراین تنها برآمدگی که روی سپتوم بینی ایجاد شده و موجب خمیدگی آن ناحیه شده رفع می شود یا در صورت لزوم از گرافت برای فرم دهی ساختار بینی به طور طبیعی استفاده می کند.

استراتژی هایی که پزشک برای رینوپلاستی طبیعی به کار می گیرد :

  • فرم دهی غضروف که با ساختار طبیعی بینی مناسب است.
  • حفظ بافت غضروفی به جهت جلوگیری از عدم تقارن حفره های بینی
  • به حداقل رساندن جراحی پیوند بافت موجود در نوک بینی که از تیز شدن آن جلوگیری می کند.
  • از بالا بردن نوک بینی و سربالا شدن آن بیش از اندازه جلوگیری کنید.
  • ایجاد فاصله و زاویه طبیعی میان بینی و لب
  • رفع برآمدگی بینی

چه اشخاصی نباید رینوپلاستی طبیعی انجام دهند ؟

تصمیم گیری در خصوص انجام جراحی بینی طبیعی در تهران ، به اهداف فردی و نیاز بیمار بستگی دارد. بیمارانی که کاندید مناسبی برای عمل بینی طبیعی می باشند برای اهداف عملکردی یا زیبایی این فرآیند را ترجیح دهند. به عنوان مثال ، افرادی که دارای بینی بسیار بزرگ ، برآمدگی یا قوز بزرگ روی تیغه بینی و یا دماغ بیش از حد پهن می باشند کاندید مناسبی برای این پروسیجر نیستند. رینوپلاستی یک تصمیم بزرگ است که برای هر بیمار شخصی است. از طرفی متقاضی می بایست از خطرات جراحی و روند بهبودی آن قبل از عمل کاملاً مطلع شود. سلامت روانی و جسمی بیمار نیز از عوامل تاثیرگذار در جراحی می باشند. به توجه به ریسک ها و عوارض جانبی رینوپلاستی  ، افرادی که دچار اختلالات روانی ، دیابت ، فشار خون بالا، اختلالات خونریزی ، بیماری های قلبی و ریوی هستند کاندیدهای خوبی برای انجام عمل بینی طبیعی نیستند. این افراد باید بیماری خود را به پزشک اطلاع دهند و با تایید پزشک به دنبال این مدل از رینوپلاستی روند.

مواردی که جراح خوب برای عمل بینی طبیعی باید رعایت کند :

  1. تقارن و طبیعی بودن پره های بینی : همان طور که گفته شد پره های بینی در هر نوع رینوپلاستی چه طبیعی و چه فانتزی دچار تغییراتی می‌شود و این تغییرات در جراحی بینی فانتزی به میزان بیشتری است. ایجاد این تغییرات نیاز به وجود غضروف در پره‌های بینی می باشد. متاسفانه جراحانی که مهارت کافی ندارند در انتهای جراحی نمی توانند تقارن مناسبی ایجاد کنند. از این رو همیشه تاکید ما بر یک انتخاب درست و دقیق است که شاهد این نتایج نا مطلوب نشوید.
  2. اندازه سوراخ‌های بینی : از موارد دیگری که در عمل بینی طبیعی باید مدنظر قرار گیرد سوراخ های بینی می باشد. پزشک در رینوپلاستی طبیعی باید به سوراخ های بینی دقت فراوانی کند که بیش از حد کوچک نشود ؛ زیرا بینی فرد از شکل طبیعی بیرون آمده و بسیار شبیه به نوع فانتزی و در بعضی موارد تنگی نفس می شود.
  3. قوز پشت بینی : در این پروسیجر ، با وجود از بین رفتن قوز ، قوس و سرسره ای شدن در سطح بینی به وجود نمی آید. پزشک با رفع کردن این برآمدگی ، ملزم به صاف کردن سطح بینی می شود.
  4. سایز بینی : پزشک با هماهنگی و تقارن در چهره فرد ، تا حد امکان تغییری طبیعی در چهره بیمار ایجاد شود.

جراحی بینی طبیعی - دکتر علیرضا محبی

جراحی بینی طبیعی با قوس کم یا بدون قوس

خوب است بدانید که سلایق افراد در انجام جراحی زیبایی بینی متفاوت از یکدیگر است و از طرف دیگر یک نوع بینی متناسب همه چهره ها نیست ؛ به همین دلیل است که افراد در هنگام مراجعه به پزشک درخواست های متفاوتی را برای تغییر در بینی خود عنوان می کنند. همانطور که در ویژگی های بینی طبیعی توضیح داده شد ، این نوع از بینی ها دارای نوک بینی تیز و سربالا نیستند و سوراخ های بینی حالتی کاملا طبیعی دارند. از طرفی در این شکل از بینی یا هیچ نوع قوسی در نمای نیم رخ وجود ندارد و یا این قوس به صورت نامحسوس و ملایمی ایجاد می شود. در شرایطی که مراجعه کننده خواستار ایجاد قوس در نمای نیم رخ بینی باشد ؛ پزشک با توجه به مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارد ، به آنالیز و بررسی اجزای چهره و ساختار بینی بیمار می پردازد  و با در نظر قوانین زیبایی شناسی در صورت امکان این قوس را در تیغه بینی ایجاد می کند ؛ در غیر اینصورت ممکن است برای دریافت نتیجه ایده آل تر ، تیغه بینی را کاملا صاف جراحی نماید تا زیبایی های بیشتری در اجزا چهره فرد نمایان شود.

عمل بینی گوشتی به شکل طبیعی

یکی از اصلی ترین موضوعات در محدودیت عمل رینوپلاستی گوشتی ، ضخیم بودن پوست و ضعیف بودن غضروف های بینی می باشد. از آنجایی که در جراحی بینی طبیعی ، تغییرات وسیعی در ساختار بینی ایجاد نمی شود و تنها اشکالات و نواقص بینی برطرف می شود ، می توان نتیجه خوبی در بینی های گوشتی به دست آورد ؛ بنابراین اگر شما نیز دارای بینی گوشتی همراه با پوست ضخیم هستید و دوست دارید بینی زیبا و متناسب با چهره خود داشته باشید ، می توانید به کمک رینوپلاستی بینی طبیعی به نتیجه ای رضایت بخش دست پیدا کنید ؛ توجه داشته باشید که این جراحی با ایجاد تغییرات مثبت و بهبود مشکلات بینی می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت های چهره شما داشته باشد.

تصاویر قبل و بعد از عمل بینی طبیعی

آیا عمل بینی طبیعی در سن 60 سالگی امکان پذیر است ؟

امروزه برای انجام این جراحی زیبایی ، سن مطرح نیست ؛ بلکه شرایط جسمانی و وضعیت سلامتی و همچنین کیفیت پوست شما تعیین می کند که کاندید مناسبی برای این جراحی هستید یا خیر ؛ بنابراین اگر در سن 60 سالگی بیهوشی خطر جدی برای شما به همراه نداشته باشد و پوست شما از خاصیت ارتجاعی و کیفیت خوبی برخوردار باشد ، می توان این جراحی را انجام داد ؛ با این حال در نظر داشته باشید از آنجایی که با افزایش سن کلاژن های پوستی کاهش پیدا می کند و روند ترمیم بافت ها به کندی پیش می رود ؛ این مسئله را در نظر داشته باشید که دوره بهبودی و ریکاوری افرادی که در سنین بالا جراحی بینی انجام می دهند ، طولانی تر از افراد با سنین پایین تر است.

همچنین در نظر داشته باشید که افراد با سنین بالا از جراحی بینی طبیعی می توانند نتیجه خوبی را دریافت کنند و فرم های فانتزی و نیمه فانتزی به هیچ عنوان به این گروه از زیباجویان توصیه نمی شود. اما پروسه رینوپلاستی طبیعی از آنجایی که با چالش های کمتری همراه است ، می توان نواقص و مشکلات بینی را اصلاح نمود و به این ترتیب نتیجه رضایت بخش و موفقیت آمیزی حاصل می شود.

یک باور اشتباه در مورد جراحی بینی طبیعی !

بسیاری از افراد از عمل بینی طبیعی این تصور را دارند که بینی آن ها پس از جراحی تغییر زیادی نمی کند ؛ در حالی که این باور کاملا اشتباه بوده و منظور از رینوپلاستی طبیعی ، جراحی است که با نتیجه کاملا طبیعی و مطابق با استانداردهای علمی همراه است. اگر نگاهی به تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی افراد بیندازید ، به خوبی می توانید شاهد تغییرات چهره این افراد باشید. در فرآیند عمل زیبایی بینی به سبک طبیعی تلاش می شود تا یک بینی کاملا متناسب با چهره فرد خلق شود و تمامی نواقص و مشکلات بینی برطرف شود.

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران

هزینه موضوعی است که همواره در جلسه مشاوره قبل از عمل مورد بحث قرار می گیرد. پزشک در این خصوص مواردی را که در تعیین نمودن هزینه عمل بینی طبیعی است برای بیمار به طور کامل توضیح می دهد. ایشان برای اعلام دقیق مبلغ نیز ابتدا معاینه کاملی از بیمار به انجام رسانده و خواسته ها و انتظارات او را از جراحی بررسی می کند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
3 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
زهرا نيك انديش
زهرا نيك انديش
1 سال گذشته

لطفا جهت تايم مشاوره و عمل بيني به من اولين تايم جراحي رو بدين

صنم غفاری
صنم غفاری
1 سال گذشته

لطفا برای نزدیکترین زمان یک وقت مشاوره و عمل بینی بمن لطف کنید

دکتر علیرضا محبی