دکتر محبی

جراحی بینی فانتزی یا عروسکی

همه دوست دارند زیبا دیده شوند و تعریف زیبایی برای هر فرد ، به شکلی متفاوت است. برای دستیابی به یک سطح ایده آل ، برخی بر روی پوست تمرکز می کنند ، برخی زیبایی های فیزیکی را در اولویت قرار می دهند و برخی دیگر داشتن لبخندی زیبا برایشان اهمیت داشته و در زیبایی دندان ها اهتمام می ورزند. وقتی نگاهی کلی به این موضوع می اندازیم می بینیم که چهره ، اولین عضوی است که در اولین برخورد با افراد ، با آن روبرو می شویم و شاید بتوان گفت بینی ، بعنوان کانونی ترین و برجسته ترین عضو صورت ، نقطه تمرکز توجه محسوب می شود. خوشبختانه ، امروزه به مدد پیشرفت در علم جراحی بینی ، خلق بینی زیبا ، محقق گردیده است. در مقاله امروز ، پای توضیحات جامع و کامل دکتر علیرضا محبی ، یکی از بهترین جراحان بینی تهران و صاحب علم و هنری تحسین برانگیز درباره جراحی بینی فانتزی می نشینیم تا بتوانیم با وسعت بخشیدن دیدگاه خود ، در آینده ای نزدیک ، صاحب یکی از زیباترین بینی ها باشیم.

جراحی بینی فانتزی در تهران - دکتر محبی

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی

صرفنظر از اینکه قرار است عمل بینی فانتزی شما در تهران با دکتر محبی با چه تکنیکی انجام شود ، دستورالعمل هایی وجود دارد که در هفته های منتهی به روز عمل ، ماموریت انجام آن را دارید. برخی از این دستورالعمل ها به شرح زیر می باشد :

1 . استعمال سیگار را ترک کنید.

این یکی از توصیه های اصلی پزشک جراح بینی است. سیگار کشیدن فرایند ریکاوری را مختل نموده و احتمال بروز عوارض جانبی را تشدید می کند. در صورت امکان ، اقدام به ترک دائمی سیگار کنید. اگر ترک سیگار برای شما ناممکن است ، حتماً باید چند هفته قبل و چند هفته بعد از فرایند جراحی ، از استعمال سیگار خودداری کنید.

2 . نوشیدن الکل را ترک کنید.

به توصیه بهترین جراح بینی فانتزی تهران نوشیدن الکل باعث دهیدراته شدن بدن شده و سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

3 . از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

نور خورشید احتمال آفتاب سوختگی را به دنبال دارد. همین امر می تواند در طول دوره قبل و بعد از فرایند جراحی بینی فانتزی ، نتیجه درمان را تحت تاثیر قرار دهد.

4 . فضایی را برای سپری کردن دوره ریکاوری ، در منزل مهیا کنید.

بعد از تکمیل عمل بینی فانتزی تان هیچ چیز خوشایند تر از استراحت کردن در یک محیط آرام و دنج نیست. قبل از روند ، ماموریت فراهم کردن یک مکان مجهز به وسایل استراحت را به خوبی انجام دهید.

5 . مصرف برخی داروها را ترک کنید.

جراح پلاستیک شما دقیقاً مشخص می کند که باید قبل از جراحی بینی فانتزی تان ، مصرف چه داروهایی را ترک کنید. برخی داروها می تواند باعث بروز واکنش های بیهوشی شده و بر روی جریان خون و لخته شدن آن اثر بگذارد. برخی داروها از قبیل داروهای رقیق کننده خون ، آسپرین و ایبوپروفن در این خانواده قرار دارند.

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

بحث درباره انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی یکی از موضوعاتی است که باید در آن ملاحظات متعددی مد نظر قرار داده شود. این انتخاب شاید یکی از حساس ترین مراحل در سفر جراحی بینی باشد. قرار است شما همسفری را انتخاب کنید که در طول فرایند شما را همراهی کرده و با آشنایی و احاطه کامل بر تمام جوانب مسیر سفر شما را به سر منزل مقصود یعنی برخورداری از یک بینی زیبا برساند. دکتر علیرضا محبی ، بهترین دکتر جراحی بینی فانتزی در تهران ، به داوطلبین این فرایند زیبایی توصیه می کند تا با بالا بردن سطح آگاهی خود در خصوص این پروسیجر زیبایی ، ماموریت خود را در این انتخاب ، به بهترین نحو ممکن انجام دهند. برخی از فاکتورهایی که باید در پروسه گزینش بهترین دکتر عمل بینی فانتزی لحاظ نمود ، شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از منابع آنلاین
  • کمک گرفتن از دوستان و نزدیکان قابل اعتماد در گرفتن پیشنهاد برای انتخاب بهترین دکتر برای عمل زیبایی بینی
  • مشاهده سوابق کاری و آکادمیک جراح
  • مراجعه حضوری و شرکت در جلسه مشاوره
  • مشاهده عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه
  • ارزیابی سطح تعهد و قابل اعتماد بودن جراح

نتیجه جراحی بینی فانتزی با دکتر علیرضا محبی + فیلم

ریکاوری بعد از عمل بینی فانتزی

در شرایط نرمال ، در طول یک دوره 5 الی 7 روزه ، اسپلینت بینی شما برداشته شده و بخیه ها کشیده می شوند. در طول این دوره یک هفته ای شما یکی از هیجان انگیز ترین لحظات زندگی خود را تجربه خواهید کرد و شاهد بینی جدیدتان خواهید بود. البته ، پزشک به شما می گوید که آنچه از بینی خود می بینید ، نتیجه نهایی نیست چراکه تورم ، بخشی از زیبایی بینی فانتزی شما را پوشانده و با فروکش کردن آن ، زیبایی بینی تان بیشتر و بیشتر نمایان خواهد شد. علاوه بر تورم ، کبودی نیز فاکتور دیگری است که در دوره ریکاوری بعد از جراحی بینی فانتزی تجربه خواهید کرد. توصیه بهترین دکتر عمل بینی فانتزی در تهران به شما استفاده از کمپرس یخ برای کمک به فروکش کردن سریع تر تورم و کبودی است. بعلاوه ، باید از انجام فعالیت های فیزیکی سنگین و بلند کردن اجسام سنگین نیز در طول دوره ریکاوری خود خودداری کنید تا تورم و کبودی با سرعت بیشتری فروکش کند.

عمل بینی گوشتی با مدل فانتزی

یکی از القاب استفاده شده در حوزه شناسایی بینی ، بینی گوشتی است. گوشتی بودن بینی به این معنی نیست که چارچوب این اندام از گوشت تشکیل شده است بلکه این اصطلاحی است که جراحان برای ملموس تر نمودن توضیحات برای مخاطبین ، از آن استفاده می کنند. بینی های گوشتی به داشتن استراکچر غضروفی ضعیف و پوست ضخیم شهرت دارند. همین امر ، محدودیت هایی را برای اجرای مدل فانتری بر روی بینی های گوشتی ، بوجود آورده است. بنابراین داوطلبین جراحی بینی فانتزی در تهران در صورت داشتن یک نگاه منطقی ، به این نتیجه می رسند که اجرای مدل فانتزی بر روی بینی آنها ، چندان میسر نخواهد بود.

عمل بینی فانتزی استخوانی

بینی با ساختار و بافت های استخوانی محکم ، می تواند گزینه مناسبی برای پیاده سازی فرم عروسکی باشد. زیرا همانطور که با خواندن مطالب متوجه شدید ، طی عمل بینی به مدل فانتزی نزد یک جراحی بینی فانتزی خوب در تهران بافت ها تا حد زیادی دستخوش تغییرات می شوند ؛ پس لازم است که بافت های طبیعی به اندازه کافی قوی بوده و استحکام لازم را داشته باشند. به سبب نازک بودن پوست این نوع از بینی ها و محکم بودن بافت ها ، نتیجه عمل بینی فانتزی استخوانی می تواند بسیار زیبا و رضایت بخش حاصل گردد.

تکنیک های جراحی بینی به مدل فانتزی

جراحی بینی فانتزی با یکی از دو تکنیک باز یا بسته قابل اجرا می باشد. البته با توجه به گسترده بوده دامنه تغییرات مورد نیاز در طول اجرای این مدل بینی ، روش باز ، گزینه مورد ترجیح بیشتر جراحان بینی فانتزی است. در تکنیک عمل بینی عروسکی به روش باز ، پزشک با استفاده از ایجاد برشی در پوست بین دو سوراخ بینی در موقعیت استراتژیک اقدام به کنار زدن پوست بینی می نماید. به این ترتیب ، دامنه مانور جراح بر روی چارچوب استخوانی و غضروفی بینی افزایش می یابد. بعد از انجام اصلاحات و تغییرات لازم ، پوست بینی به موقعیت قبل بازگردانده می شود و با استفاده از بخیه های ظریف ، برش ایجاد شده بسته می شود. در طول فرایند عمل بینی فانتزی با روش بسته ، بهترین جراح بینی فانتزی تهران تمامی تغییرات در چارچوب بینی را تنها از طریق دو سوراخ بینی انجام داده و هیچ برش خارجی در بینی ایجاد نمی شود. تمامی برش ها در این تکنیک ، داخلی هستند.

جراحی بینی فانتزی + دکتر محبی

سن مناسب برای عمل بینی عروسکی 

قرار گرفتن تحت عمل بینی از جمله بینی فانتزی ، مستلزم رسیدن به یک سطح استاندارد سنی می باشد. به همین دلیل کودکان به دلیل تکمیل نشدن فرایند رشد مولفه های صورت ، از جمله بینی ، نمی توانند تحت جراحی بینی قرار گیرند. وقتی فرایند رشد فرد متوقف شد ، عمل بینی فانتزی و سایر انواع این پروسیجر ، برای فرد بی خطر بوده و نتیجه موثری را بر جای خواهد گذاشت. افراد دارای ویژگی های آناتومیکی مختلفی هستند و به همین دلیل سن تکمیل رشد در آنها متفاوت است. به طور کلی داوطلبین دختر اغلب در سن 15 الی 16 سالگی و پسران ، یک تا دو سال بعد از این سن ، می توانند برای انجام جراحی بینی اقدام کنند.

عوارض جراحی بینی عروسکی 

صراحتاً می توان گفت دامنه وقوع عوارض عمل بینی فانتزی ، رابطه مستقیم با مهارت و تجربه بهترین جراح بینی تهران دارد. جراح شما دکتر علیرضا محبی ، یکی از مهم ترین اقدامات در پیشگیری از وقوع عوارض جانبی بعد از عمل بینی را دقت عمل به خرج دادن در انتخاب جراح می داند. یک جراح بینی خوب ، با انجام آزمایشات کامل و بررسی های جامع قبل از عمل ، ویژگی ها و شرایط بدن بیمار خود را آنالیز کرده و بهترین طرح درمان را در قالب بی خطر ترین و ایمن ترین شرایط ممکن ، ترسیم می کند. تعهد و پایبندی پزشک در حفظ سلامت بیمار و توجه به استانداردهای ایمنی ، فاکتوری است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ناگفته نماند که برخی عوارض جراحی بینی فانتزی ، مانند سایر فرایند جراحی ، بخش لاینفک فرایند بوده و دارای ماهیت موقتی می باشد. به این معنی که بعد از سپری شدن مدت زمانی کوتاه ، با رعایت دستورالعمل های توصیه شده توسط جراح ، رفع خواهند شد. برخی از این عوارض عمومی شامل موارد زیر می باشد:

  • تورم
  • کبودی
  • خونریزی
  • گرفتگی بینی

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی را بدانید !

در راستای انتخاب صحیح مدل بینی برای انجام جراحی ، باید با تفاوت های موجود میان آن ها آشنایی داشته باشید. در خصوص بینی عروسکی و طبیعی ، می توان گفت این دو مدل ، نقطه متقابل یکدیگر هستند. زیرا برای ایجاد یک دماغ با فرم فانتزی تغییرات به صورت چشمگیر بر روی ساختار و بافت های بینی اعمال می گردند. بدین معنا که پس از جراحی بینی فانتزی شما به وضوح متوجه سر بالا بودن تیپ بینی ، قوس موجود بر روی پل آن و البته کوچک شدن سایز بینی می شوید. امر در طرف دیگر ، در طول عمل بینی طبیعی سعی بهترین دکتر عمل بینی فانتزی تهران بر این است که بتواند فرم نچرال را ایجاد نماید. بدین ترتیب جراح پس از طراحی یک بینی با فرم طبیعی و متناسب با چهره فرد ، تغییرات را در راستای اصلاح ایرادات و اعمال تغییرات جزئی به انجام می رساند. در حقیقت نتیجه ای که از این پروسه بدست می آید به گونه ای است که عملی بودن آن چندان به چشم نمی آید.

کدامیک بهترین انتخاب است ؟

معمولا متقاضیان پس از پی بردن به تفاوت های میان مدل های نامبرده این سوال را از جراح می پرسند که کدام می تواند بهترین انتخاب باشد. شایان ذکر است که جراح با توجه به جنبه هی آناتومیکال صورت و چهره و البته بینی در این مورد بهتری پیشنهاد را به شما می دهد که بهتر است راهنمایی ها و توصیه های ایشان را مهم بشمارید.

بهترین کاندیدای جراحی بینی فانتزی چه کسانی هستند ؟

لازم است یک کاندید ایده آل برای انجام عمل زیبایی بینی از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشد تا در انجام این پروسه مشکلی ایجاد نشود. از دیگر شرایط لازم برای کاندید مناسب جراحی بینی فانتزی در تهران با دکتر محبی ؛ به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • عدم مصرف دخانیات
  • تکامل رشد استخوانی صورت
  • داشتن پوست با ضخامت مناسب و غضروف های مستحکم
  • داشتن انتظارات منطقی از نتیجه جراحی
  • استخوانی و ظریف بودن فرم صورت نیز از جمله فاکتورهای مهم برای انجام عمل بینی فانتزی است.

عمل بینی فانتزی به چه صورت هایی میاد ؟

مشخصه اصلی بینی های فانتزی ، کوچک و سربالا بودن نوک بینی است ، این فرم از بینی ها ظرافت بسیاری دارند ؛ از این رو به این شکل از بینی ها بینی عروسکی نیز گفته می شود. همانطور که می دانید بینی فانتزی یا عروسکی مناسب همه چهره ها و جنسیت ها نیست. برای مثال جراحی بینی فانتزی به هیچ عنوان به آقایان توصیه نمی شود ؛ چرا که ظرافت بینی عروسکی می تواند در جذابیت چهره مردانه تاثیرات منفی داشته باشد و فرم زنانه ای به چهره ببخشد. از طرف دیگر این شکل از بینی ها از آنجایی که بسیار کوچک و ظریف هستند ، به چهره هایی که آناتومی ریز و استخوانی دارند ، پیشنهاد می شود. اغلب دختران جوان که بینی استخوانی با غضروف های مستحکم و پوست با ضخامت مناسب دارند و فرم صورت آن ها نیز حالت استخوانی و ریزی دارد ، نتیجه خوبی از این پروسه زیبایی دریافت می کنند.

انواع مدل های عمل بینی عروسکی

در حالت کلی بینی فانتزی نوک تیز و بینی عروسکی نوک گرد از رایج ترین مدل های جراحی بینی فانتزی هستند که افراد بعد از اینکه مشخص شد ، کاندید مناسبی برای عمل زیبایی بینی به فرم فانتزی هستند ، بر اساس سلایق و نظرات شخصی خود در جلسه مشاوره تعیین می کنند که دوست دارند بینی آن ها به صورت نوک گرد جراحی شود یا نوک تیز. پزشک نیز در انتخاب بهترین مدل برای عمل بینی فانتزی می تواند با در نظر گرفتن آناتومی چهره و همچنین تجربیات خود ، راهنمای شما باشد.

چه عواملی در موفقیت آمیز بودن جراحی بینی فانتزی نقش دارد ؟

  • انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی تهران
  • مشاوره حضوری با پزشک
  • مشاهده آلبوم نمونه کارهای جراح
  • توجه به نکات قبل و بعد از جراحی
  • مصرف داروهای تجویز شده
  • نوع پوست و فرم بینی

جراحی بینی فانتزی - دکتر محبی

با مزیت های جراحی بینی فانتزی آشنا شوید !

این پروسه زیبایی علاوه بر ظرافت و زیبایی هایی که به همراه دارد ، می تواند بسیاری از مشکلات تنفسی ناشی از انحراف و پولیپ بینی را نیز همزمان با جراحی زیبایی برطرف نماید. به صورت کلی می توان گفت با انجام جراحی بینی فانتزی می توان تمامی جنبه های فانکشنال و زیبایی بینی را درمان نمود. برخی از این فاکتورها عبارت هستند از :

  • اصلاح انحراف سپتوم بینی و کمک به بهبود عملکرد تنفسی از مجاری بینی
  • تغییر شکل و اندازه حفره های بینی
  • ایجاد یک هارمونی مناسب بین بینی و سایر اجزای صورت
  • بهبود فرم و اندازه نوک بینی
  • تغییر اندازه بینی
  • ایجاد یک قوس زیبا در نمای نیم رخ که به جذابیت بیشتر چهره کمک می کند

آیا زخم و اسکار ناشی از جراحی بینی فانتزی روی پوست باقی می ماند ؟

این موضوع به مهارت جراح و میزان ضخامت پوست و همچنین رعایت مراقبت های بعد از جراحی بستگی دارد. در شرایطی که از پوست خوبی برخوردار باشید و برش های جراحی در نهایت دقت و ظرافت ایجاد شده باشند ، به هیچ عنوان جای اسکار بعد از عمل بینی فانتزی باقی نخواهد ماند.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از رینوپلاستی فانتزی چقدر است ؟

معمولا بعد از گذشت 5 الی 7 روز از انجام جراحی افراد می توانند به فعالیت های روزانه خود مشغول شوند.

هزینه جراحی بینی فانتزی در تهران با دکتر محبی

یکی از دغدغه های بسیاری از بیماران عمل بینی عروسکی ، هزینه می باشد. این فرایند نیز مثل هر فرایند زیبایی دیگری با توجه به گزینشی بودن ماهیت آن دارای دامنه هزینه متغیری می باشد. قیمت عمل بینی فانتزی در تهران و سایر شهرها ، تحت تاثیر عواملی از قبیل مهارت و تجربه جراح ، موقعیت جغرافیایی مرکز درمان ، دامنه تغییرات و اصلاحات مورد نیاز در بینی بیمار ، هزینه های بیهوشی ، خدمات مرکز درمان و بسیاری فاکتورهای دیگر ، متغیر است. با توجه به اینکه هزینه یکی از دغدغه های بسیاری از بیماران داوطلب جراحی بینی است ، پزشک در طول جلسه مشاوره ، به بررسی آن پرداخته و اطلاعات موثق را در اختیار بیمار خود قرار می دهد. نکته حائز اهمیت این است که هیچگاه کیفیت را قربانی قیمت نکنید. جراحی بینی فانتزی شما مانند یک سرمایه گذاری ماندگار است که در صورت کسب نتیجه خوشایند ، برای یک عمر از آن لذت خواهید برد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
الهامی
الهامی
10 ماه ها گذشته

برای گرفتن چطوری بایداقدام کرد

دکتر علیرضا محبی